29 Ocak 2014 Çarşamba

İç Döküş

Haftaya sınavlarım olduğu için ara vermeksizin ders çalışıyorum. Son 4 aydır ders çalışmaktan başka bir şey yaptığım yok ki zaten...

Uzuun süre oturup ders çalışınca, bel fıtığım hortluyor. Hareket edemiyorum, bir yerden bir yere gitmek bile işkence gibi. Yakı, sıcak su torbası ne denediysem yok, olmuyor. Şimdi olmasın diyorum, en azından sınavlarım bitsin ders çalışamıyorum :(

Öyle bunaldım ki ders çalışmaktan. Kitap okumayı özledim. Ders kitabı değil, cıvıl cıvıl romanlar okumak istiyorum. Her gün okuoku'ya bakıyorum. Nefis terbiyesi yapıyorum resmen. Kendime ödül olarak sınavlar bitince okuoku'dan almak istediklerimi alacağım :)

Ben sıcak su torbama ve ders notlarıma döneyim kendimi özletmeden :))

Kendi kendime yazıyormuşum gibi geliyor ama olur da okuyan varsa, hepinize keyifli ve sağlıklı günler dilerim...

Hiç yorum yok: