20 Şubat 2019 Çarşamba

Merhaba!



Merhaba!

Seneler sonra, blogların artık okunmadığı zamanda yeniden blog yazmaya karar vermemin nedeni ne bilmiyorum. Artık bloglar okunmuyor bile, değil mi? Sosyal medya bloglara olan ilgiyi önce azalttı sonra tamamen bitirdi ne yazık ki...

Ancak yeniden yazma, bir şeyler paylaşma isteğime karşı gelemedim ve okunmayacağını bile bile yazmaya karar verdim. 

Neler olacak? Hukuk fakütesi biteli ve ben avukatlığa başlayalı çook oldu. Üstelik artık bir anneyim. Paylaşımlarım da bu doğrultuda olacak. Kimi zaman mesleğimle ilgili kimi zaman annelik...

Kitap okumayı hala bırakmış değilim. Bebeğimden fırsat bulduğum her an deli gibi okuyorum. Başka türlü akıl sağlımı korumam mümkün olmazdı, değil mi :) 

Ben yazmaya, paylaşmaya devam edeceğim. Umarım birileri görür, okur... kim bilir :)

Yeniden görüşmek üzer!

Hiç yorum yok: