10 Nisan 2015 Cuma

Film Yorumları #7 - Kocan Kadar Konuş



Kocan kadar konuş'u izler izlemez, hazır vizyondayken yazayım dedim :) Kitbını ilk çıktığı zamanlarda okumuş ve beğenmiştim. Türk edebiyatında chic lit tarzında yazılmış olan -bence- en iyi kitaplardan biri. Kitabın filminin çekileceğini duyduğumda, yine kitaptan bağımsız bir film çıkacağını düşünmüştüm ama yanılmışım. Önyargıyla gittiğim filmde, kitabın neredeyse birebir aynı olduğunu gördüm. Filmin kahramanı Efsun'un odasının kapısında asılı olan "Kitabı filmiyle yargılama" afişi benim gibi önyargılı olanlara bir mesajdı belki de :)


Oyunculuklara gelirsek... ba-yıl-dım diyebilirim sadece. Gerçekten bu kadar iyi seçilemezdi oyuncular. Efsun rolünde Ezgi Mola vardı. Nasıl duru bir güzellik bu, nasıl mükemmel oyunculuk. Sinan rolünde ise Murat Yıldırım vardı. En bayıla bayıla izlediğim Türk aktör olur kendisi. Evet, filme sadece onu görmek için bile gitmiş olabilirim :) Kendisini romantik komedi tarzı filmlerde görmeye alışık olmadığımız için kafamda acaba çok mu ciddi durur diye düşünerek gittim ama beni yanılttı, iyi ki de yanılttı :)



Onun dışında, hiçbir oyuncu sırıtmıyor hepsi işinin altında layıkıyla kalkıyordu. Nevra Serezli faktörü için bile izlenebilir bence :)

Sonuç olarak, romantik komedi tarzında bir film izlemek istiyorsanız yabancı komediler yerine mutlaka bu filmi tercih etmelisiniz. Ancak baştan uyarayım, sevgilinizle gitme konusunda bir daha düşünün :) Türk kızlarının bütün genel özellikleri sıralanıyor, trip konusuna bile değiniliyor ve erkek arkadaşınız size dönüp "bak işte aynı sen" diyebilir, benden söylemesi :)

Kız kıza gidip tadını çıkarmaya bakın derim ben. Öylesine güzel ve komik bir film ki zaman çok çok hızlı geçiyor. Beğenerek okuduğum kitabın hakkını verdiklerini görmek beni çok mutlu etti. Darısı diğer filme uyarlanan kitapların başına :)


Hiç yorum yok: